Тема: «В країні баскетболу»
Ціль та задачі:
- Узагальнити та систематизуватиоволодінняучнями теоретичнихзнаньз баскетболу;
- сприяти розвиткуинтелектуальних татворчихздібностей школяра, розширюватизагальний кругозір;
- популяризуватизнання з фізичної культури;
- виховувати організованність, дисциплінованність, честність, умінняпрацювати в команді
Тип уроку: урок узагальненняісистематизаціїзнань.
Матеріали та обладнання:мультимедійна установка, наочність картки с тестовими запитаннями, диск з відеофільмом «Підбір»
Дата проведения: 28.02.2012г.
Хід заняття.
І. Організаційний момент
1. Перевірка готовностіучнів та кабінетудо уроку.
2. Привітання.
3. Перевіркаприсутніх в класі.
ІІ. Мотивація учбової діяльності учнів.
Вчитель: Сьогодні миз вами здійснимневеликуподорож! А куди?.. Подивіться, уважно на екран! (На екранійде показ фільму «Підбір») Як вивважаєте, про що піде мова? (відповідь дітей) Правильно!Де зародився баскетбол в якій країні? (відповідідітей) Вірно США.І тема нашого уроку «Баскетбол»
ІІІ. Повторення и аналіз основних факторів, подій, явищь.
Вчитель: Для виконання домашнього завдання,вам булозапропонованопереглянути фільм режисера Стіва Карра. Обговорення фільму.А перевірю ваші знання тестуванням.
Тест
1.Як звати тренера?(Рой)
2.Хто зіграв головну роль тренера?(Мартін Лоуренс)
3.З яким рахунком програла команда «Вікінгам»(101:0)
4.Як називалася команда суперників(Вікінги)
5.За що дискваліфікували тренера?(Технічний фол)
6.Як називалася команда гравців?(Смелтер)
7.Що подарував тренер одному з гравців за призьвісько Улюбленець(кросівки)
8.З якого предмету відставала Бігмак(математика)
9.Що відібрало у тренера суперників коли почув рахунок?(позбувся дару мови)
10.Що таке баскетбол?
11.Що відбувалося з Ральфом коли він хвилювався?(блювання)
12.Хто забив вирішальний м’яч в останній грі?(Кувалда)
13.Який зріст у Венса?(1м80)
14.Що пообіцяв тренер коли команда його виграє?(пробіжить стільки кілометрів, скільки заб’ють м’ячів)
15.Яку примінив мотивацію тренер до гравців для зацікавленості що до занять баскетболу.
16.Від чого відмовився тренер на підписі контракту?(від кар’єрного зросту)
17.В якому жанрі знята стрічка?(комедія)
ІV. Физкультхвилинка
Вчитель:На протязіпрактичних уроків з баскетболу, ви зрозуміли, щобефективно виконувати передачім’яча,кидків, вибивань, вириваньм’яча , баскетболіступотрібна сила пальців и всієї кисті. Ізміцнювати вашіпальці, нам допоможуть зовсім не складні вправи. Східні медики довели, що впр.З участю рук і пальців має оздоровчий ефектна весь організм. Наприклад, дія великого пальця підвищує функціональну активність головного мозку, дія вказівного пальця позитивно впливає на стан шлунка,масажсреднього – на кишечник, безіменний – на печінку та нирки, мезиниць – на сердце.
Зараз за допомогою фізкультхвилинко ми розімнемо наші ручки .(Слайд з музичним супроводом)
- Стискати та и розтискатипальці, розводячиїх якоможнаше.
- Стиснутипальці в кулак і виконати круговіоберти кистями вправо, вліво.
- Стиснутипальці в кулак, потімпо черзіразгинатиїх, починаючизвеликогоого пальця
- Сгискати і ростискати кисті рук – вверх-вниз. Пальці прямі.
- Стискати почерговопальці в кулак, починаючи з мезинця, потімрозкинатипочинаючи з великого.
- Розтертикожен палецьактивними рухами.
- Випрямить пальці,Великий палецьвідвести в сторону і виконатиїм круговірухи вправо, вліво.
- Випрямить пальці.Почергово сгинаючита розгинаючидві перші фолангипальців.
- Витянутивказівний палецьі обертатиним.
- Одночасно кінцівкамивеликих пальців правоїи та лівої рук почергоо доторкатися кінчиків вказівних,средніх, безіменнихпальців та мезинця.
- Пальці правої руки розвести, а лівоїзібрати “човником”.Вставляючи“човник” між пальцями правой руки розширити міжпальцевий проміжок.
- Зігнути руку в ліктьовому суглобі, долонею догори, пальці направленідо тіла. Натиском другої руки кінці пальців, виконуючи впружні рухи.
- Переплести пальці. Сгинать праву руку в лучезапястному суглобі ,одночасно розгинати кисть лівої руки, і навпаки.
- Пальціпереплетені. Вільні кругові оберти розслабленими кистями.
- Руки зігнуті в ліктях, кистівільноопущені. Виконують з тряхування розслабленими кистями.
Вчитель: Молодці!.
VI.Застосування учнями знать в стандартних умовах.
А зараз, щобсистематизувати вашізнання по темі, а заразом і перевіритивашу баскетбольнуерудицію, виповинні виконатипрактичну групову роботу «Точний кидок» (групам роздаютьсякарткиз тестовими запитаннями).Пояснення інструкцій виконання завдань.
Картка №1
Картка №2
Картка №3
VII. Підведення підсумка уроку
,Діти вами ссьогодні була проведена велика робота,завдяки якій ми узагальнили и систематизували ваші теоретичні знання. А перевіривши вашу практичну роботу я впевнена,що всі отримають хороші оцінки.
VIII. Домашнє завдання.
Скласти чайнворд на тему «Баскетбол». Розгадати кросворд на тему «Види спорту які закінчуються на –бол»
До побачення, дякую всім за урок!
Вчительфізичноговиховання: Шин Інна Леонідівна
План конспект уроку з фізичної культури для учнів 11 класу
Спортивні ігри. Баскетбол
Завдання:Повторити техніку ловіння і передачу м’яча; вдосконалити техніку подвiйного кроку; виховувати почуття колективізму та взаємовиручки;сприяти зміцнення здоров’я засобами ігрової та змагальної діяльності на уроках баскетболу; розвивати кмітливість,швидкість та координацію рухів.
Обладнання та інвентар:баскетбольні м’ячі, скакалки, музика.
Місце проведення: спортивний зал.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1
2 3 4
5 |
Підготовча частина Шикування, привітання, оголошення завдання уроку
Перевірка Д/з Вимірювання ЧСС Бігові вправи: - по колу, - по діагоналі прискорення, - через середину по два, - спиною в перед, - високо піднімаючи коліна, - закидання гомілки назад, - «човниковий біг» Комплекс вправ скакалка у вільному стилі 1.«вісімка» починаємо обертати вісімку з легка підплигуючи , 2.«вісімка» з приставним кроком, 3.обертання «вісімки» двома руками з заходом у скакалку, 4.Базовий стрибок двома ногами
5.Стрибки двома ногами в перед назад 6.Слалом – стрибки із сторони в сторону
7.Стрибки ноги разам ноги нарізно.
8.Випад ножиці
9.Базовий біг
10.Боксерська хода |
20хв
40с
5хв. 20с
6хв
14хв Протягом розминки
3х10
3х10
3х10
3х10
3х10
3х10
|
Перевірити наявність особового складу,зовнішній вигляд учнів,слідкувати за дисципліною у строю. Відповіді в картках Самостійно т/виконання дотримування інтервалу та дистанції
змійкою
ця вправа потребує деякої вправності
використовувати впр. для відпочинку
плигаючи розслаблено тримаючи ноги разом зосередитися на правильному положенні рук, т/обертання скакалки. Покращення рівноваги Лікті тримаємо ближче до тулуба, передпліччя під кутом у перед. Руки повинні залишатися у одному і тому положенні. Стрибки розвивають стегна,коліна і сідниці, а також груди спину і плечі Ця вправа корисна для серцево-судинних систем дозволяє спалювати велику кількість жирів до 1000 калл. В стрибку почергово нога ставиться на п’ятку
|
1
2 3 4 |
Основна частина Ловіння - передача – прийом – ведення – подвійник крок – кидок у кошик – передача на дальню відстань Штрафний кидок однією або двома руками Кидки на дальню відстань Навчальна гра з використанням вивченої комбінації
|
22хв 4хв
4хв 4хв 10хв
|
М’яч кидати по дузі з відкруткою вказівними пальцями. Заступати за лінію заборонено т/виконання Дотримання правил гри |
1
2 3 4 |
Заключна частина Вправи на відновлення дихання. Вимірювання ЧСС Підсумки уроку Оголошення оцінки Д/з
|
3хв 1,5хв
30с 30с 30с
|
Перевірити відновлення дихання Відмітити кращих вказати на недоліки Повторити правила міні – баскетболу. |
Склав вчитель Ф.К Шин І.Л.
Сценарій
відкриття спартакіади в навчально –виховному комплексі №7
Звучать фанфари. Під звуки урочистого маршу на спортивну площадку виходять загони з емблемами . Колону очолюють фізорги.
Вчитель Ф.К.
Спартакіаду ми відкриваємо
Лунає музика і сміх усюди.
Щастя усім бажаємо,
Хай на планеті мир і радість будуть.
Шикуйсь!Струнко!На гімн України струнко стоять!
На нашому святі присутні гості
1.______________________________________________________
2.______________________________________________________
Вчитель Ф.К.
Зараз наші фізорги разом зі своєю командою продемонструють свою готовність.(здача рапортів)
Чудово!
Вас прийшли привітати:_______________________________________
Вчитель Ф.К. Дякуємо за такий чудовий виступ.(оплески)
Слово для привітання надається директору НВК№7 Лисенко М.І.
Вчитель Ф.К.На здачу рапорту директору НВК№7 струнко стоять!
(здача рапорту)
Право винести Олімпійський прапор надається кращим спортсменам шкіл:
1._________________________________________________________
2._________________________________________________________
3._________________________________________________________
4.__________________________________________________________-
На винос прапору струнко стоять!
Тож дружбу спорту,творчості,краси
Ми - табірна родина –
Даємо слово гідно пронести,
Бо ми майбутнє України!
Вчитель Ф.К.
А зараз ми вас запрошуємо на «Веселі змагання»
Сценарій спортивного свята
"Батьки і я - разом спортивна ми сім"я"
Звучать фанфари. Під музику спортивного маршу заходять команди.
Учитель фізкультури. Добрий день, дорогі гості. Сьогодні ми зібралися на свято "Батьки і я - разом спортивна ми сім"я"
Щоб позмагатися у силі, спритності, винахідливості і просто відпочити та поспілкуватися з дітьми. Раді бачити вас завжди здоровими, готовими до фізичних випробувань.
На гімн України струнко стояти.
Ведуча 1 Сім'я – це пристань і гавань,
Сюди повертаєшся знов
Із мандрів далеких і плавань,
Тут вічно панує любов.
Ведуча 2 Тебе тут завжди пам'ятають
Куди ти не їхав, не йшов,
На тебе постійно чекають
Увага, турбота, любов.
На нашому святі присутні гості ____________________________________
________________________________________________________________
_________________________________________________________________
___________________________________________________________________,
які і будуть оцінювати майстерність наших учасників.
А учасниками нашого свята є команда батьків та учнів 7-Б класу.
Перш ніж приступити до спортивних змагань, пропонуємо розминку:
1. Героїні якої казки один із овочів допоміг стати щасливою? ( Принцеса на горошині)
2. Садок вишневий коло хати… Які комахи гудуть над вишнями?
3. Про яку комаху ця байка:
«Лето красное пропела
Оглянуться не успела»… (стрекоза)
2. Презентація команд.
3.Футбольна естафета.
4.А зараз тренуємо легені.
5. Сушка білизни.
6. Баскетбол за 3 хвилини.
7. Склади слово.
8. Біг зі скакалкою.
9. Айболіт.
10. Спортивна вікторина.
1. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (І раз в чотири роки).
2. В якій країні відбувся чемпіонат світу з футболу в 1998 році? (Франція).
3. Скільки гравців у футбольній команді? ( 11).
1-а ведуча.
4. Скільки гравців у волейбольній команді? (6).
5. Які групові види спорту беруть участь у зимових Олімпійських іграх? (Фігурне катання, хокей, лижні гонки, стрибки з трампліну, санний спорт).
6. Які ігрові види спорту беруть участь у літніх Олімпійських іграх? (Футбол, волейбол, баскетбол, гандбол та ін.).
11. Зайці - пострибайці.
А поки судді підраховують набрані очки і визначають переможців, для вас виступають учениці 7 - Б класу.
( Спортивний танок)
Ведуча 1. Увага! Всім учасникам! Слово надається суддям змагання. (Судді підводять підсумки змагань, оголошують переможця). Слово для привітання і вручення призів надається директору школи та вчителю фізкультури.
Ведуча 2. Сімейний вогонь палає,
Теплом наповнивши дім
Хай тато маму кохає,
Хай щастя не зраджує їм.
Ведуча 1. Ми дуже вдячні нашим батькам і дітям , які знайшли час і взяли участь у спортивному святі. І хочеться побажати, щоб у ваших сім'ях було все гаразд, щоб ви всі здорові були.
Ведуча 2. Свято завершилося. До нових зустрічей!
. Спортивна вікторина.
1. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (І раз в чотири роки).
2. В якій країні відбувся чемпіонат світу з футболу в 1998 році? (Франція).
3. Скільки гравців у футбольній команді? ( 11).
1-а ведуча.
4. Скільки гравців у волейбольній команді? (6).
5. Які групові види спорту беруть участь у зимових Олімпійських іграх? (Фігурне катання, хокей, лижні гонки, стрибки з трампліну, санний спорт).
6. Які ігрові види спорту беруть участь у літніх Олімпійських іграх? (Футбол, волейбол, баскетбол, гандбол та ін.).
Спортивна вікторина.
1. Як часто проводяться Олімпійські ігри?
2. В якій країні відбувся чемпіонат світу з футболу в 1998 році?
3. Скільки гравців у футбольній команді?
4. Скільки гравців у волейбольній команді?
5. Які групові види спорту беруть участь у зимових Олімпійських іграх?
6. Які ігрові види спорту беруть участь у літніх Олімпійських іграх?
План-конспект з уроку фізичної культури для учнів 11 класу
Модуль: «Гімнастика»Дата:
Мета уроку:закріпити раніше вивчені теоретичні знання з розділу Гімнастики. Вдосконалити знання з інформатики та фізичної культури шляхом інформаційно-комунікативних технологій. Розвивати кмітливість,урівноваженість,вміння приймати рішення за короткий час,виховувати почуття відповідальності,товариськості ,взаємодопомоги при роботі в групах.
Завдання уроку:
1)Навчити швидко знаходити тематичну інформацію в Інтернет мережі,застосовувати інформаційно-комунікаційні технології для розвитку комунікативної компетенції.
2)Ознайомити з формами роботи на комп'ютері під час складання кросвордів.
3)Сприяти формуванню знань в учнів про користування комп'ютерною підтримкою.
Обладнання:комп'ютери,проектор,екран,ноутбук,диски , роздатковий матеріал.
Місце проведення:комп'ютерній клас.
Тип уроку:
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1.
2. |
Підготовча частина Техніка безпеки під час занять гімнастикою та у комп'ютерному класі Перевірка домашнього завдання |
13 хв 2 хв
11 хв |
Розповідь,обговорення
Опитування,розв'язування кросворду,контроль знань і вмінь учнів. |
1.
2.
3.
4. |
Основна частина Психологічний тест «Готовність особистості до ризику»
Розв'язування кросворду на тему «Гімнастика» Творча робота на тему «Гімнастика» |
29 хв 7 хв
4 хв
10 хв
8хв |
Самостійна робота Обговорення оброблених результатів. Відеокліп,синхронне виконання вправ. Самостійна робота учнів. Робота в групах. |
1.
2. |
Заключна частина Підсумки уроку.
Домашнє завдання. Доопрацювати кросворда на тему «Гімнастика» |
3 хв 2 хв
1 хв |
Оцінка праці дітей на уроці,вказати на помилки. Самостійно. |
Провела і склала вчитель ФК- Шин І.Л.
План – конспект уроку
«Подорож до Спортивної країни»
для учнів 11 – Б класу
Мета:
Закріпити знання роботи з м`ячем шляхом різних видів передач м`яча.
Розвивати зацікавленість до занять з фізичної культури, виховувати сміливість, відповідальність, взаємодопомогу при роботі в групі.
Завдання уроку:
- Закріпити вміння судити гру в баскетбол.
- Перевірити знання стройової підготовки : повороти наліво, направо та перешикування в колону по 2 та по 3 на місці.
- Перевірка домашнього завдання, правил ТБ під час занять спортивними іграми.
- Повторити передачі м`яча двома руками від грудей, двома руками від грудей об підлогу в русі в парах. Ведення м`яча зі зміною напрямку.
- Сприяти розвитку витривалості, спритності, вихованню ініціативності, досягнення мети. Сприяти вихованню стійкого інтересу до занять фізичної культури.
Місце проведення : спортивний зал.
Інвертар : баскетбольні м`ячі.
Наочність : карта, станції.
Тип уроку:
№ n/n |
Частина уроку і зміст |
Дозу- вання |
Організаційно-методичні вказівки |
I |
Підготовча частина |
9’ |
|
1. |
Шикування, здача рапорту, повідомлення задачі уроку. Тему діти розгадують самі (кросворд). |
1,5’ |
Перевірити наявність та охайність спортивної форми |
2. |
Перевірити правила ТБ під час занять спортивними іграми та на фізичній культурі. |
1,5’ |
Опитування дітей теорії |
3. |
Стройові в-р перешикування на місці та повороти наліво, направо, кругом. |
2’ |
Т/в |
4. |
Пересування в стійці баскетболіста : - приставним кроком; - хрестним кроком; - спиною вперед; - зі зміною напрямку; - напівприсяді, повний присяд, стрибки лівим, правим боком, спиною вперед; |
4’ |
Дотримування інтервалу та дистанції Виконання техніки |
II
1.
2.
3.
4. |
Основна частина Праця по станціях: Розминочна -передачі м’яча двома руками від грудей; -передачі м’яча двома руками від грудей об підлогу; -передача 1-єю рукою збоку; -передача м’яча з-за голови; -ведення м’яча правою та лівою рукою; -ведення м’яча зі зміною напрямку.
Ігрова станція: Учбова гра в баскетбол Історична станція: Історія виникнення баскетболу та цікава інформація Дослідницька: Оцінка фізичного розвитку методом індексу Кетла за формулою ІК=МТ/Р
Діти створюють 3 ситуації ,самі їх пропонують і обговорюють в класі.
Рухлива гра «М’яч середньому» РФЛ – згинання,розгинання рук в упорі лежачі,підскоки вистрибуючи.
|
28’
9’
10’ 4х5
виступи до 3’
до 3’
3’ |
Техніка виконання та дотримування інтервалу та дистанції
Техніка виконання
Примінити знання правил та вивченого на практиці
Розрахунок фізичного розвитку класу,Висновки
Перевірити вміння судити гру
Закріплення передачі двома руками від грудей,на місці дотримування правил гри. |
ІІІ 1.
2.
3. |
Заключна частина: Вправи на відновлення дихання або гра на увагу Підбиття підсумків уроку
Д/з – згинання,розгинання рук в упорі лежачі з різних вихідних положень. |
3’ 0,5’
2’
0,5’ 4х10 хл 4х5 д. |
Дотримання правил гри
Оцінити працю дітей на уроці |